no-img
استدیو گرافیک روژ

بهینه سازی بازی در یونیتی

استدیو گرافیک روژ
اطلاعیه های سایت

adsads

ادامه مطلب

ZIP
بهینه سازی بازی در یونیتی
zip
اسفند ۲۵, ۱۳۹۷

بهینه سازی بازی در یونیتی


#آموزش_متنی بهینه سازی بازی در یونیتی (حداقلش ۶ ۷ مگابایت از حجم بازیتون کم میشه):
۱ – در پنجره پلیرستتینگ قسمت Logging همه گزینه هارو روی None قرار بدید.
۲ – در پنجره پلیرستتینگ قسمت Stripping Level رو تنظیم کنید.
۳ – در پنجره Build Settings قسمت Texture Compression رو تنظیم کنید.
۴ – تیک گزینه Optimize Mesh Data را در پنجره Player Settings فعال کنید.
۵ – گزینه Vertex Compression در پلیر ستتینگز را روی Everything قرار بدید.
۶ – مدل ها ،تکسچر ها، عکس و صدا و سین ها و ترین و… هایی که توی بازی استفاده نشده رو از پروژتون پاک کنید.
۷ – اسپرایت و تکسچر هارو در پنجره اینسپکتور تنظیم کنید و فشرده سازیشون کنید و میتونید از همین پنجره اینسپکتور سایزشون رو تنظیم کنید.
۸ – کیفیت تکسچر ها را از صفحه اینسپکتور کاهش دهید.
۹ – در پنجره Player Settings گزینه های اضافه و گزینه هایی که مناسب بازی شما نیستند را تنظیم کنید.
۱۰ – در پنجره Quality گزینه ها را تنظیم کنید.
۱۱ – پولیگان های مدل های سه بعدی را کاهش دهید.
۱۲ – گزینه Texture Compression در پنجره بیلد ستتینگز تنظیم کنید.
با انجام این کار ها میتونید بازیتون رو بهینه کنید و خروجی بگیرید تا ببینید که چقدر حجم بازیتون از خروجی قبلیتون کمتر شده
_____________________________________



ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *